امام جمعه بخش سیراف از حضور مردم در راهپیمایی تشکر کرد.

به گزارش سیراف صلوه متن پیام تشکر حجت‌الاسلام والمسلمین عاشوری امام جمعه بخش سیراف در پی حضور گسترده مردم بخش سیراف در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز روزی بود که اتحاد و وحدت ملی ایرانیان چشم جهانیان را به خود خیره کرد. در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و طلوع چهل و ششمین سال آن بار دیگر جوانان این آب و خاک پرچم به یادگار مانده از هزاران شهید و جانباز را به روی دوش گرفتند و فریاد “لبیک یا خامنه ای” سر دادند و ثابت کردند که فرزندان روح الله همچنان استوار بر آرمان‌های خود ایستاده اند.

امروز مردم شریف و ولایی بخش سیراف بار دیگر بیعت خود را با انقلاب، مرجعیت و ولایت قوی تر کردند و بیعتی را که با تقدیم شهدای خود در دفاع مقدس بسته بودند، دوباره مستحکم تر کردند.

امروز، حضور پرشور و گسترده آحاد مردم خاصه، نوجوانان، جوانان، دانش آموزان و بانوان نشان داد که فرزندان خمینی همچنان در حمایت از انقلاب، کشور و دین خود استوار ایستاده اند.

حضور گسترده شما مردم باغیرت نشان داد که همانند تمامی امت انقلابی ایران عزیز و با وجود تمام سختی ها و مشکلات اقتصادی، همچنان با امید به آینده و افتخار به گذشته با اقتدار، پاسدار درخت تنومند انقلاب هستید و این به آن معناست که، ما ملت امام حسینیم و گام دوم انقلاب را به یاری خداوند منّان محکم‌تر از قبل خواهیم برداشت و تا پیروزی کامل جبهه حق در مقابل با استکبار جهانی با قدرت خواهیم ایستاد.

ضمن تبریک این روز عزیز و تأکید بر حضور در عرصه انتخابات اسفندماه امسال که به لطف خدا نشانه ای از شکست دشمن خواهد بود، خالصانه از وقت شناسی و بصیرت شما مردم همیشه در صحنه سیراف ، شرینو و روستاهای تابعه که در راهپیمایی استکبارستیز یوم الله ۲۲ بهمن حضور داشتند، به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تشکر و از فعالیت چندین روزه ارگان های نظامی، امنیتی و انتظامی مستقر در منطقه، ائمه جماعات مساجد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش ، بخشداری ، شهرداری ها , دهیاری ها و دیگر نهادهای خدماتی و اجرایی قدردانی نموده و همچنین از حضرت باری تعالی توفیقات روز افزون را برای این انقلاب و مردم عزیز خواستارم.

قطعا دعای حضرت مهدی”عجل الله فرجه الشریف” پشتیبان این ملت شریف خواهد بود. ان شاءالله محمد صادق عاشوری امام جمعه بخش سیراف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *