دیدار عیدانه فرماندار کنگان با امام جمعه بخش سیراف .

امام جمعه بخش سیراف گزارشی از مشکلات بخش، به فرماندار کنگان ارائه کرد .

به گزارش سیراف صلاة فرماندار محترم شهرستان کنگان به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت به همراه معاون سیاسی، معاون عمرانی،بخشدار مرکزی و بخشدار سیراف با حجت‌الاسلام عاشوری در محل دفتر امام جمعه بخش سیراف دیدار کرد.

خطیب جمعه بخش سیراف ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و تشکر از زحمات و تلاش‌های اعضای حاضر ،به بیان مشکلات بخش سیراف پرداخت .

عاشوری اظهار داشت : مسئله آب سیراف معضل بزرگ مردم بخش است و مردم از بی آبی رنج می برند،انتظار می‌رود سهم مردم از آب شیرین کن سیراف جم مشخص شود و در واقع این حق مردم سیراف است، امید است با درایت فرماندار محترم مشکل آب سیراف حل شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : مردم حافظ میراث هستند ولی بلاتکلیفی آنها در موضوع میراث فرهنگی از جمله مشکلاتی است که سال ها گریبان گیر مردم عزیز شده است .

وی افزود : از جمله مشکلات مهم شهر سیراف ازدحام جمعیت در ایام تعطیلات به ویژه ایام نوروز و سرازیر شدن مسافران به تعداد زیاد و از طرفی کمبود امکانات شهر می باشد .

ایشان ادامه داد : مردم سیراف در عین مهمان‌نواز بودن و استقبال از مسافرین،متاسفانه گاهی شاهد ناهنجاری و حرمت شکنی از سوی بعضی از مسافران هستندکه باعث رنجش خاطر مردم شده است و چهره شهر را نازیبا می کند و این مشکل باید مدیریت شود.

امام جمعه سیراف تأکید کرد: با اتحاد آحاد مردم و مسئولین می بایست حق از دست رفته شهرستان کنگان و بخش سیراف از صنعت گرفته شود .

خطیب جمعه سیراف کلام خود را با اشاره به موضوع اشتغال جوانان بومی اینگونه به پایان رساند و بیان داشت : آنچه از دست دادیم در مقابل آنچه که از صنعت بدست آوردیم و گرفتیم صفر است .

فرماندار شهرستان کنگان ضمن تقدیر از تلاش های یک سال گذشته حجت‌الاسلام عاشوری به ویژه در کار فرهنگی اشاره کرد : در موضوع آب شیرین کن بنده پیگیری هایی در استان داشته و از مردم سیراف دفاع کردم و با تمام توان در سال جدید جهت اختصاص این سهم که حق مردم است پیگیر خواهم بود .

وی ادامه‌ داد : از میراث فرهنگی و صنایع شدیدا ناراحت هستم که علی رغم جلسات متعدد و مصوبات هنوز کاری انجام نشده است.

ایشان در پایان افزود: از وضعیت اشتغال بومیان در صنعت از صنعت گلایه داریم و امیدواریم در سال جدید بتوانیم احقاق حق کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *